تصادف دراتوبان تهران-ساوه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصادف دراتوبان تهران-ساوه
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 215
نویسنده :
تصادف پراید
زرندیه- رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: واژگونی یک پرشیا در اتوبان ساوه - تهران جان یک دختر سه ساله را گرفت و چهار زخمی بر جای گذاشت.

محمد قربانلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پی اعلام این حادثه در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه به مرکز فوریت های پزشکی، تیم امدادی پایگاه پرندک بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان داشت: در این واژگونی که در محدوده شهرستان زرندیه به وقوع پیوست یک کودک ۱۲ ساله، یک کودک یک و نیم ساله، مادر ۴۰ ساله و  پدر ۴۷ ساله مجروح شدند و کودک سه ساله نیز در این حادثه جان باخت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و کاهش دید به دلیل افت قند، از رانندگان درخواست می‌شود در رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کنند تا بتوانند وسیله نقلیه را به نحو احسن کنترل کرده و خود و سرنشینان خودرو را به سلامت به مقصد برسانند.

قربانلی افزود: تلفن ۱۱۵ این مرکز در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت پیام های مردم در خصوص حوادث و سوانح است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: